BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 23 november 2008

Glögg

Helgen har varit lite ensamt och slappt.
Rickard har varit på fotbolls gala och hjälpt min bror med att renovera hans lägenhet.
Jag och Helmer har bara varit hemma och ja.... varit hemma helt enkelt.

Inte så ofta man är hemma i två hela dagar utan att få besök eller åka och besöka någon.
Ändå mysigt och bara vara vi:)
Fast nu måste jag hitta på nått i morgon!

Om inte Rickard jobbar ska jag nog på stan en heldag utan barn och JULHANDLA...inte julklappar eller jo kanske om jag hittar några.
Men framför allt handla julpynt.

Vi har ju startat om våra liv med nya möbler och bor på 160 kvadrat och har typ, en tomte och några julkulor från förra året.

Det behövs julpynt!!

Oj oj det kommer bli farligt. Jag kommer att handla ihjäl mig. Måste ha ljusstakar eller stjärnor i ALLA 9 fönster....+ allt annat.
Måste nog göra upp en budget så jag inte totalt spårar ur...Men det är bara SÅ mysigt med jul och myset innan!!

Tänk att jag ska få ha en egen julgran hemma och starta små egna traditioner i våran familj:)
Hahaha..det känns helt otroligt overkligt...våran familj!!

Jag vet en tradition vi ska ha och det är att hänga tre strumpor på den öppna spisen och där ska det ligga en varsin julklapp på julaftonmorgonen...härligt va?

Vill att alla ska komma på glögg och bak kväll i december.

Välkomna!

Snart god jul då alla:)

0 kommentarer: