BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 17 november 2008

Barnvakt


För första gången sen jag blev mamma har jag sovit utan mitt lilla yngel. Även haft barnvakt hela dagen efter.
Vi har nämligen varit på fotbolls fest på VITGÅRDEN! Det ni!!
Söt ungen fick åka på besök till mormor och morfar och sova där. Allt gick bra fast han var så himla snorig och hostig...

Jag och Rickard fick en helkväll med en härlig fylla och sedan komma hem till ett tomt hus:)
Det var faktiskt inte kul att se spjälsängen står där tom. Som tur var däckade jag ganska snabbt,
vaknade pigg men inte alls utvilad kl 09.oo.

Då intog vi sofforna och såg Narina och bara myste. Det var VÄLDIGT längesen vi kunde inta en sådan enkel och självklar position för många när man varit ute dagen innan. Som inte alls finns i våran värld länge.
Därför går jag ut 3 gånger per år typ.

Då jag njutit, svullat och sovit lite mera blev saknaden av Helmer olidlig. For och hämtade han på eftermiddagen och tyckte att hans hår hade växt lite:)

Det är inte alls synd om mig för jag tackar Helmer varje helg (ok lite överdrivet) för jag slipper vara den som vaknar upp och mår dåligt.
Världens bästa känsla att vakna upp pigg, frisk, ingen ångest och dricka kaffe och busa med sin son varje morgon. TACK HELMER!!! (Den bra känslan kommer fram ungefär kl 09.00 inte kl 06.00 då vill jag bara dö av trötthet)

En bra helg och vi har förtjänat den!

Hej hej!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha,ha!!vilken härlig bild!Vi hörs av i veckan som vi sagt...heeeejdåå!

Anonym sa...

marielle skrev detta!