BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 10 november 2008

Början!

Hej igen!

Jag började med en blogg för någon vecka sedan. Det kändes inte riktigt bra då. Jag är så sjukt dålig på det svenska språket och har även en släng av dyslexi... Jag skrev och insåg, näää... det tar tid, vad ska jag skriva? Kan jag skriva? Näää skit samma, skit blogg. Jag tog bort den.

Men nu jävlar har jag tagit mig i kragen och insett.
Vem bryr sig om hur man skriver på en blogg?
Det är väl ändå bara mina vänner som läser och dom vet hur jag är!!
Sen kom jag på att det är nog bara roligt för folk som jag inte umgås med längre. Att dom får veta hur mitt liv är nu:)

Så här är JAG och lämnar ut mitt liv till dom som vill!!

Nu ska här skrivas och läggas ut bilder varje dag. (Jag blir svettig av att bara tänka på det)

Välkommen.

1 kommentarer:

karolin sa...

jag känner mig ärad över att få denna inblick i ditt liv frida!!
det här blir kuuul.

(dessutom kan jag vara din personliga skriv-coach/korrläsare om det skulle vara så) puss på're