BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 24 november 2008

Disco

Hittade Helmer på badrummet, han hade hittat min STORA påse med kvinnligt utstyr:)

Vart en liten tur till Lillänge på eftermiddagen. Handlade bara 4 ljusstakar och julgransbelysning.
Min heldag på stan har jag kvar:)

Ska på intervju till Fåker angående natt jobb imorgon. FÅKER av alla ställen..
Det verkar vara det ända stället som har behov av natt uskor runt Östersund.
Jag gör allt för att jobba natt då är man ledig mycket och kan vara med Helmer och Rickard mer.

Skulle aldrig klara av att jobba heltid på dagen och träffa Helmer några timar per dag. Han är ju bara 9 månader och behöver sin mamma:) Fast han har sin pappa hemma men det är inte samma sak...Ok, Helmer skulle ha det jätte bra med pappa men inte jag utan Helmer:(

Därför skulle natt passa perfekt tills augusti när han ska börja på dagis.
Då ska jag börja jobba med nått jag verkligen vill göra...ööhh vad nu det skulle vara.

Helst av allt skulle jag vilja jobba som dekoratör någonstans. Kanske får jag nått ryck och börjar plugga till det. Vem vet?

Måste berätta vad Rickard sa för någon vecka sen när vi låg och kollade på idol en härlig fredag kväll.
Jag låg och rörde mig till musiken och viftade lite på rumpan...

Då säger Rickard "Du ser ut som en död fisk som har dödsryckningar"

Jaha ja då var det dax och gå på disco då!!
Nån som är sugen? Jag börjar tydligen tappa stinget på dans rörelserna!!
Nä detta går inte. En utgång till våren kanske?

City akuten snart!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha Ha Ha! Fy va söt han är:)
Kram/ Ellan

Anonym sa...

SöööötHelmer!!

Anonym sa...

lite dåååålig på att uppdatera Grynet...=)