BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 6 mars 2010

Pissdag.

Igår hade jag en sån där dag då jag inte skulle ha klivit ur sängen..
Det var inte min dag helt enkelt.
Jag var förbannad, sur och allmänt less på ALLT...
Gick runt och tyckte synd om mig själv hela dagen.
Helst av allt skulle jag vilja låsa in mig någonstans, där det var helt TYST och bara kedjeröka...

När kvällen kom skulle vi se på film. Det var mer min typ av film så Ricke fick vyssa runt på August och fixa med sin fiskelåda.
När August äntligen somnat för natten och jag verkligen kommit in i filmen och bara njuter.... DÅ sätter Ricke in en krok i FINGRET....
Skriker.... säger att den sitter djupt och inte får ut den..

MEEEEEN......jag hatar krokar som sitter i hud. Det är det värsta jag vet.
-Gå till Robin och skär ut skiten jag vill se klart FILMEN....
Efter att han "såklart" knäppt kort på missödet och åma sig lite till........ drar han ut den själv.
Det ända jag egentligen kunde tänka eftersom det var min värsta dag på länge, ville bara ligga och njuta i filmen var- Jaaa, jaaa men det är inte värre än att föda barn..

Idag är det en ny dag.

Ricke är på fiskeresa över dagen med min far och bror.
Min mors julklapp till karlarna... " så dom får komma iväg på något roligt"
Som att vi MAMMOR inte skulle behöva komma iväg på något "roligt".

Som sagt....NY DAG Frida.... kom igen nu ryck upp dig!!

1 kommentarer:

Kristina sa...

Ringer dig när Alicia har somnat!! Jag kommer snart hem, håll uuuut! =) Puss