BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 23 mars 2010

Härlig dag.

Babymassage.
Trehjulingen är SÅKLART redan framme.

Jag och August har varit på babymassage idag.
Har även hunnit med att njuta av den underbara solen i hela två tim.
August har från och med nu börjat sova i vagnen ute....Tack gode.
Finns inget värre än tjugo minuters sovning inomhus som han kört med länge nu.
Nu sover han 2-3 tim åt gången UTE.

Helmer är så trött och förbannad när han kommer hem från dagis. Han måste kanske få börja sova längre på dagis.
Han vaknar ju nu 06.00 kan vara därför han blir så trött efter dagis.
Svårt det där med hur länge dom ska sova på dagen när dom börjar bli så här gammal....
Man vill ju även att dom ska somna i "tid" på kvällen.

Nya kort har jag och Ricke dragit ur "kärlekspåsen"
Undrar lite när jag utföra mitt uppdrag under veckan?.....

Ser nu när jag skriver jag blivit rynkig på händerna...hjälp jag börjar verkligen bli gammal..

Hoppas på sol imorgon!

1 kommentarer:

Kristina sa...

Vilken HÄRLIG bild på dig snygging!!
Du kan gärna få göra veckans uppdrag på mig istället =)