BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 7 mars 2010

Mysig kväll.



Jag ryckte såklart upp mig och har hittat på saker hela helgen.
Igår var vi i badhusparken med Sandra och Ella.
Idag var vi hos min mamma och Pappa hela dagen.
Ricke har jobbat.

Jag fick en ganska rolig födelsedagspresent av Ricke. En svart påse med kort i. Man tar ett nytt kort varje vecka i ett år. Det är kärlekskort. Denna vecka ska vi tex, ta fram lite ostar och kex och mysa framför brasan när barnen somnat...

Han tyckte att vi kunde behöva lite tid för varann.
Sååå himla söt, en påse med kärlekskort i ett år....hahaha..

Ja det behöver ALLA småbarnsföräldar. Mera tid för varandra.
Man glömmer fort bort varandra bland alla blöjor, barnskrik, trötthet, tidsbrist och allt som hör till...

Vi kanske till och med hinner hångla lite ikväll......

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Men ni gör väl inga fler barn framför brasan? :)

Ida S sa...

Vart har han köpt dom? Kan också behöva lite romantik i mitt liv just nu!! :)