BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 8 november 2009







Idag åker Emma hem:(

Vi har myst och försökt förstå H som har varit som "förbytt" som Tommy och Annicas mamma i Pippi säger...
Emma får inte ens peta honom. Han lever rövare och gör allt tvärtemot.
Antingen är han inne i en period eller så har dom röda öronen gått över till öroninflamation..

Kollar upp det imorgon.

Igår var jag och Emma och åt god mat på Simon och Victor.
Såg även filmen "Allt för min syster" Oj oj gråtvarning i floder!

Säger som jag sa när Rickards vän Tobbe var här i en vecka-" jag vill bo kollektivt igen"

Älskar när vi har besök. Blir aldrig less. När andra kanske tycker att det är skönt på söndagen när besöket åker hem igen. Där står jag istället och gråter och vill att dom ska flytta in:)

Underbar helg, tack Emma.

2 kommentarer:

Ida S sa...

Ja en av anledningarna är ju Vårdtagaren som man ska sitta med när hon äter och röker.. Ni gjorde det på natten oxå... Onsdag passar mig utmärkt om du kan??? Kram

Jonna sa...

Frida Frida Frida lilla du, då tar vi de här igen då... =)
Skriv in anv och lösen sen finns de en liten ruta du kan klicka i nedanför där de står spara och då gör du de och sen behöver du bara klicka enter när du ska kika bloggen ist för att skriva in en massa =) OK??
JA JAG VILL SES I MORGON...