BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 22 november 2009

Försöker få ungen att le på ett kort...omöjligt!


Ibland har man en bloggtorka. Egentligen finns det så mycket jag vill säga men vet inte riktigt vart jag ska börja..
Det finns för mycket tankar just nu helt enkelt. För mycket tankar för att blogga om det...haha..är det möjligt?

Helgen har varit lugn. R har varit hemma på dagarna och jobbat på kvällarna. Lite tråkigt men ändå mysigt, bara vara jag och H med mys framför tv.

Efter det kommer den underbara tiden efter H somnat då den egna tiden kommer:)
Njuter varje kväll nu när den snart är slut för en stund:)

Mina tankar är i all fall runt flytten, julen och den nya familjemedlemmen.

Till veckan hoppas jag på besök av Kristina och Marielle, julpyntning av hemmet,pepparkaksbakning, kanske till och med lite barnfödning...
Vi får väl se vad som händer:)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Söta Söta Helmer, saknar er så <3

Ida S sa...

Har du planer på att föda på onsdag eller ska vi ta en barnfri fika?