BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 16 november 2009

2 Dec kl 18.

Det som var så mysigt med SNÖÖÖÖÖ, i en dag:(
Skit....Jag som bara vill känna julstämningen nu...
Hoppas den kommer snart.

Den 2 Dec kl 18.00 har vi ha en julpyssel kväll på öppna förskolan i Brunflo.
Alla är välkomna att ta med sig eget pyssel och 20 kr för fika.
Hahahaha...Gud vad jag känner mig gammal och som en riktigt mamma när jag skriver det där.
Årets höjdpunkt i Fridas liv!!

Det roligaste av allt är att jag ser sjukt mycket framemot det.
Julmusik, glögg, lussebullar, pyssel och en massa tjejsnack:)
Antar att det är ganska roligt att läsa för dom som umgicks med mig före familjetiden....
Lite andra grejer som är höjdpunkten i mitt liv nu om man säger så:)

Vi ska i all fall sätta upp en lapp på öppna där man kan skriva upp sig, och om man inte går dit går det bara att skriva upp sig här.

Nu ska jag äta lussebullar, dricka julmust och se på film:)

0 kommentarer: