BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 6 januari 2009

Vardagen



Jaha då var det dax och uppdatera livet.

Rickes syster med man och två barn har varit här sen i fredags.
Det blir inget bloggade när man har gäster, finns så mycket annat kul man kan göra då...

Trevlig som bara den har det varit:)

Nu har vi haft gäster och folk som bott hos oss sen i oktober då min bror bodde här i 2 månader.
Sen har det bara rullat på med andra släktingar och vänner.

Jag älskar att ha folk på besök och Helmer älskar när det är barn och livligt hemma.

Men nu ska det faktiskt bli SKÖNT att få vara bara JAG, RICKARD och HELMER i huset ett bra tag.
Känns skönt att det är slut på alla dessa röda dagar hit och dit.

Kom igen alla serier, babysim, jobb och öppnaförskolan.
Bring it on...
Vardagen välkommen!

Kommer väl gå en vecka tills man börjar bjuda hem folk och tycka att det är så ensamt och lugnt hemma:)

3 kommentarer:

Zanna sa...

Men alltså vad är det för attityd!? Är det något problem eller? Det handlar inte alls om att få så mycke kommentarer som möjligt. Äh jag orkar inte ens förklara.

lb sa...

Vilken mysig blogg du har! :-) Vad glad jag är att jag hittade hit :-)

Hoppas allt är bra och att vi kan ses på öppna någon dag?

Kram,
Lisa och Inez

Anonym sa...

men ååå, har du fått en spark+låda nu? underbart!!!