BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 24 januari 2009

Stel

Nu är jag tillbaka igen.
Allt har gått jättebra.
Tumören som var lika stor som ett persika fick dom ut ur min hals:)
Lite halvstel och trött som ett as har jag kommit hem och blir omhändertagen av min underbara sambo.

Helmer som är förskyld går mest runt och vill bli upplyft av mamma men tyvärr får jag inte lyfta honom på minst en vecka...stackarn..

Stämbanden som var den stora risken med operationen blev det ingen fel på till min mors stora besvikelse...:)

Nu ska jag bara vila, kolla på härliga serier och hoppas på att ALLA kommer och hälsar på!

Tack min hjältar CHARLOTTE och MARINA för hämtningen idag!

4 kommentarer:

Zanna sa...

Åh vad skönt att det gick bra!!! Vi kommer gärna och hälsar på, säg bara till när!! Kram

Anonym sa...

Skönt att allt gck bra och att du slipper den där tumören nu.

Vi saknade dig och Helmer i torsdags på öppna, hoppas vi ses till veckan.

Anonym sa...

Skøøøønt vænnen att det gick bra...så flink du ha varit å tagit så många sprutor....tænker på er puss Emma

Anonym sa...

Stackare!! Och stackars Hellan som inte får bli lyft av mamma. Ta de riktigt lugnt nu. Kram!!