BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 19 januari 2009

Liten



Tänk att det är ett år sedan snart Helmer föddes...sjukt!!
Måste bara visa hur liten och söt han var och hur stor söt och galen han blev:)

Huuu..tre nätter avklarade...
Nu blir det LÄNGE tills jag ska jobba nästa gång, typ 12 feb om jag har återhämtat mig annars blir det 27 feb...SKÖNT! Jag som har jobbat så länge....mmhaaaaa!

Imorgon är det mammaträff på öppna.
På förmiddagen kommer Alfred hit och ska ta lite dopbilder.
Annica och Ella kommer oxå och äter lunch:)

På kvällen ska jag och Kristina träffas och ta en kvällsfika på stan.
Det ska bli av en gång i veckan har vi bestämt.
Hoppas hon kommer bara...

7 kommentarer:

Marina&Edvin sa...

Åhhh han ser ju ut som en docka!!!! Vilken liten Helmer :)

Zanna sa...

Vad skönt med lång ledighet :) När ska vi ses?? Mysigt med kvällfika på stan. Kram

Anonym sa...

tänk att det sket sig första veckan...dåligt av oss! men på onsdag då jävlar =) puss

lb sa...

Han är ju hjärtkrossande söt!! :-)

Vi har inte fått vår vagn än, men har en kompis som har den. De är jätte nöjda och jag har provkört den många gånger :-D Sedan har jag haft barn på dagis (när jag jobbade som vikarie) med såna vagnar och de är fantastiskt lättstyrda.Dessutom blir de små och tar ingen plats som ihopfällda. Det var viktigt för mig.

Den vi har köpt är begagnad. En kompis köpte den i höstas till sin lille kille. Sedan fick han en lillasyster kort efter det och de använder numera bara en syskonvagn. Så vi var snabba när de sa att de ville sälja joggern! :-D

Anonym sa...

Gullunge!!

Trivs du fortfarande med att börja jobba igen? Eller vill du hellre fortsätta vara mammaledig, speciellt nu när han sover så länge?!?! ;)

Kram

Zanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Zanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.