BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 21 januari 2009

Sprutor

Idag har jag bara varit på sjukhuset och träffat läkare efter läkare efter läkare.
Fick även bli stucken, inte en gång utan TRE...
Hatar sprutor!!

Imorgon o7.o5 ska jag infinna mig på kirurgslussen och sen bär det iväg...
Känns inte nervöst utan bara hemskt att jag ska vara borta från Helmer:(
Men dom kommer och hälsar på mig på fredagen.

Sorry Kristina för våran date!

Jag kommer att vara borta från bloggen ett tag men har säkert massa härliga sliskiga bilder när jag kommer tillbaka...

Hej hej mina vänner!

3 kommentarer:

Zanna sa...

Men fy vad hemskt det måste va! Hur många dagar ska du ligga inne på sjukhuset? Om du vill ha sällskap så är det bara att ringa så kommer vi som ett skott! Kram

Anonym sa...

Hej honey! Och lycka till! Puss/ ellan

Anonym sa...

Önskar dig All lycka till!

/Martina (Marcus och pappa anders vet jag hälsar oxå! =)