BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 27 januari 2009

Förändringslista

R har verkligen fått känna hur det är att vara ensamstående pappa (eller oxå hur det känns att vara mamma:)
Jag kan inte göra någonting. Bara jag tar fram frukost och är upp en stund så blir jag illamående och yr.
Jag ligger som ett kas i soffan och stickar...ganska skönt men det börjar krypa lite i kroppen.
Längtar tills allt är som vanligt igen.

Kom på att jag ska skriva ner vad och hur jag har förändrats sen jag blev mor.

* Pedant, allt ska ligga på RÄTT ställe.
* Kör exakt den hastigheten man ska, exakt.
* Mer katastroftänkande
* Betala alla räkningar i tid.
* Njuta av att gå på affärn själv.
* Gillar att kolla på körslaget, idol.....
* Blir förbannad på alla som går och står framför vagnen.
* Högst tre fyllor per år.
* Kanske blivit lite surare, men bara lite:) Jag vill kalla det allvarligare men R surare...
* Gå till frissan.
* Älska trädgårdsarbete.
* Rutiner i vardagen.
* Framför allt EN LYCKLIGARE MÄNNISKA INUTI




Ganska kul och tänka efter vad man har förändrat.
Gör en ni med mammor runt!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på sig!!

http://www.familjeliv.se/Forum-3-28/m40698418.html