BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 29 oktober 2009

Jag är tillbaka!











Äntligen har den nya datorn kommit.
Nu blir det blogga av....i stora lass:)
Något nytt som hänt? Njaaaaaa...

Går snart in i vecka 35......
Håller på att måla om köksluckorna i köket nere. Tar upp två st per kväll, det tar sin tid. Orkar inte sitta på golvet i konstiga ställningar allt för länge.
Har nästan handlat klart alla julklappar.
Älskar mig själv för att jag gör sånna här saker nu och inte när jag ännu mer höggravid eller precis har fött:)
R och jag har en liten mys, tjafsar inte så mycket, nykär period nu...väldigt härligt:)
H har inga blöjor hemma och blev väldigt stor helt plötsigt...
Kul att vara tillbka igen.
Nu ska jag bara läsa alla bloggar jag missat dom senaste veckorna...








5 kommentarer:

Jessika sa...

Härligt att du e tillbaka, har saknat dig...
Du är otroligt fin med din lilla kula!!!!
Hoppas vi kan ses på tisdag.
Kram

Unknown sa...

Fin fin mage och kul att du är tillbaka!:) PUSS OCH KRAM

Belle sa...

Underbar du var i den där fina tröjan!!=)
Söt unge haru` oxå =)
Pöss

Charlotte sa...

Kolla in strecket brevid näsan, sjuuuuuuuuuukt lik Rille!

Ida sa...

Kul att du sätter igång att skriva igen! Fin mage och söt lillkille! kram