BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 8 oktober 2009


Jag är tillbaka, iallfall för en kväll.
Har lånat grannens dator över kvällen för att fixa lite grejer man bara kan göra via en dator.
Vi kör en "veckans" för att göra det lite kul och enkelt.

Veckans:

Bästa dag: Onsdag då jag bara var hemma, planterade ljung, sorterade Helmers bebis kläder i olika lådor och storlekar. Fick en översikt vad som ska inhandlas till bebisen. Solen sken och det är SÅ underbart och vara hemma själv och pyssla.

Sämsta dag: Tisdag då jag lämnade Helmer på dagis efter att han inte varit där på två veckor. Han grät och grät. Till råga på allt fanns det ingen fröken som var ledig som kunde ta emot honom. Jag fick lov att bära runt på han och tillslut började jag själv gråta. Med tårarna rinnandes lämnade jag över honom när en fröken vart ledig och sa lite kort " nu måste jag gå". Försökte att inte prata eller kolla på den helt förstörda sonen. Grät sedan hemma i en halv tim...Kan man bli mer känslosam när man är gravid? Jag som lovande mig själv att aldrig börja gråta på DAGIS...herregud. Ja, ja...jag får väl skylla på mina hormoner fast jag måste erkänna att jag hade nog gråtit även fast jag inte var på smällen....

Bästa köp: En ny bil. Kommer på tisdag...hurra!

Serier: Ensam mamma söker, greys anatomy och varför inte bonde söker fru.

Mått för magen och mig: Vecka 31,viktuppgång 9 kilo, 33 i magmått (kommer inte ihåg vad det heter) Bebisen är väldigt långt uppe, trycker på lungor och kroppspuls ådern. Inte alls någe skönt...
Hoppas den sjunker snart...
Annars mår jag som en kung:)

Skratt: När vi blev bjuda på hemmalagade hamburgare av min bror och jag åt en hel hamburgare utan att känna att jag glömt köttet...

Moment: När jag äntligen tog mig tid för att gå till frissan.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Tjockis

Unknown sa...

Ha Ha! Det bästa var hamburgaren!;)

Kristina sa...

Fina Frida med den vackra magen!! Vi ses i morgon =)

Unknown sa...

PS. Snyggare gravid morsa får man leta efter!!!!!!!!!!!
Puss Puss!

Charlotte sa...

Swwwwwwwwwwwwet i håret!

Zanna sa...

Jätte fin i håret! Jag vill också klippa mig. Kanske till veckan. Hamburgaren va ju skit kul!!! Haha

Sara sa...

Du e jätte snygg i håret!!!!!
Vad blev det för bilmärke?!

Marina&Edvin sa...

Du är ju svinsnygg Frida!!! Vad blev det för bil?? Ny eller begagnad?

Zanna sa...

Men FRIDA det är så när man har kort hår!! Det va säkert 3 månader sen jag klippte mig nu ;) Klart vi ska ses, ni kanske kan bjuda på middag snart? ;) Jonas jobbar fortfarande borta men är hemma torsdagar-söndag varje vecka! Kram

Jessika sa...

Du e så fiiin!!!
Jätte snygg i håret!
Fika i veckan, Robert är hemma?

Ida sa...

Å vilken snygg mage du har!! Vad fort det går, snart har ni er lilla bebis! kram

FasterAnna sa...

Ååh vad jag saknar Er! Blir alldeles tårögd när jag läser om hur Ni har det.. Frida, du är så vacker!
Kram o puss!