BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 7 april 2009

Längtar



Helmers farfar var uppe i helgen. Som ni ser har han både hårväxten och öronen från honom:)

SOL, SOL och åter SOL. En dag har jag fått känna av denna vårsol.
Jag är tacksam!

Bara några dagar kvar tills jag ska på Johans stora tillställning.
Det liksom killas i magen mest hela tiden för att det ska bli så himla kul.
Jag ska vara full från 12 på dagen.
Hur hade jag tänkt att det skulle gå till då jag druckit 4 gånger på 2 år?
En sak är säker.
JAG LÄNGTAR!!
Ska bara sitta där i en driva, kedjeröka (kommer må illa efter 2 bloss) och dricka öl efter öl.
När jag känner mig tillräckligt packad (dvs efter 1 öl) tar jag ett par åk i hoppet från hell på en stjärtlapp.
Då tar väl förhoppningsvis Johans tjat slut om att ALLA måste åka.
Sen ska jag bara vara full och njuta av att träffa alla gamla vänner.

R vill gärna följa med. Fast han får inte för mig. Ja det kanske låter lite elakt. Men jag måste få uppleva denna dag själv. Med mina vänner och bara tänka på om jag själv har kul.
Som tur är vart han inte alls lika besviken som jag trott. Utan sa bara"ok då"

Bästa Rickard.....

4 kommentarer:

Belle sa...

Snäll kille du har!
Men så ska det vara när man är äldre...REEEEESPECT!

Unknown sa...

Fan va kul du ska ha!!! Jag vill med följa... men men, hälsa alla från mig!

KRAM

josefin sa...

tummen upp før de..! du kommer få askalas!

josefin sa...

nej, du får klara dig utan mig.. ;P ska till nyköping nu några dagar sen kommer ja upp till jämtland på måndag nästa vecka.. ska bli SÅÅÅ skönt.. kram