BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 27 april 2009

Hej igen alla glada!

Jag lever och mår bra.
Ok bra var väl att ta i men jag lever.
Är helt slut efter mina nätter och försöker få tillbaka dygns rytmen.

Mycket har hänt sen jag var här sist men vet inte vart jag ska börja.
Så vi skiter i det....

Skulle sätta in lite bilder men batteriet i kameran var död.
Kanske sätter jag in några senare ikväll.

Det ända jag egentligen har att säga är att jag ÄLSKAR att sommaren nästan är här:)
Man blir ju helt jävla galen av att tänka på alla härliga saker vi ska göra hela sommaren.
All god mat man ska äta utomhus....
Så himla himla underbar tid på året.
Varför bor jag egentligen här där sommaren är så kort?
Varför har vi ingen sommar stuga i södra Sverige?
Varför föder Marielle inte sitt barn?

Jag SKA blogga imorgon också.

Hej

2 kommentarer:

Belle sa...

i morgon går tiden ut!

Belle sa...

det blev ingen bloggning i går!du skulle det!=)