BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 3 april 2009

Elsa 3 år!



Bästa Elsa (min brors dotter) fyllde 3 år igår.
Hon var lite sjuk så hon somnade i farmor knä innan tårtan kom på bordet.
Den jättefina tårtan som mor hade gjort. Men en ryss på toppen:)

Idag har vi varit på stan en sväng med Lotta och Alfred.
Handlade en present till Edvin som har kalas imorgon.
Vi kommer inte utan får fira honom nån annan dag.

Jag och min lilla älskling ska åka till min mamma ikväll och stanna där i helgen.
Min stora älskling ska till Handöl med sin pappa,farfar och min pappa på fiskehelg.

Vågar fortfarande inte sova själv i denna stora lägenhet från 1800-talet. Det går bra på sommaren när det är ljust på natten.
Hoppas att det känns bättre på nedervåning eftersom vi kanske ska flytta dit i slutet på sommaren.
Då blir det ledigt här ifall någon är intresserad eller känner någon som letar.
-160 kvadrat
-Ni får gärna ha barn
Men som sagt det är bara kanske än så länge....

Trevlig helg!!

4 kommentarer:

Zanna sa...

Ja vi har ju sagt att vi är intresserade!! Jätte intresserade

Unknown sa...

Trevlig helg honey!

Marina&Edvin sa...

TACK TACK TACK för den fina presenten!!! Edvin kommer blir jättesnygg :) Vi hörs KRAM

Charlotte sa...

Sluta sola och börja blogga!!