BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 20 april 2009

Jag orkar inte...

Ibland har man en period när man inte vill någonting. Allra minst sitta vid den här skit datorn och skriva ett meningslöst blogginlägg.
Jag älskar dagarna men på kvällarna vill jag bara ta täcket, göra en smoothie och lägga mig på soffan och bara vara.
Det tar även så lång tid och lägga H nu för tiden så all ork man hade innan rinner ut när man lägger honom.
Men allt detta är nog en PERIOD som det så fint heter.
Har massa nya bilder. Fast jag orkar verkligen inte gå och hämta kameran och stoppa in sladden. Sorry.
Det ända jag orkar nu är att gå till soffan där täcker redan ligger och väntar.

Det bästa är att jag verkligen kan och får bara ligga där.
Hahahaha...Ibland älskar jag och bara vara.

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Sluta ligga i soffan. Börja blogga! :)

Belle sa...

guuud va trött man blev av det där inlägget!=)
Du ska ju göra mig pigg nu ju!!=)

Unknown sa...

Jag förstår dig honey... Puss!