BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 29 december 2009



Nu undrar ni säkert "Hur går det för Frida och Rickard som tvåbarnsföräldrar"?
Jo tack det går bra.
Vi har haft mycket besök eftersom det varit runt julen. Svärmor med familj som bott här. Det har gått jättebra. Visst är man trött och har sina plågor efter en förlossning men jag har ändå känt mig harmonisk:)

Nu när folket har lämnat oss är det faktiskt skönt att det bara är vi.
Nu fortsätter vi bara vara inne och mysa hela dagarna.
Passa på att sova......

Bebisen som fortfarande inte har fått något namn sover, äter och bajsar. Tänk att jag fick säga det äntligen..
Helmer var nämligen inte en sån bebis. Kunde inte fatta hur vissa kunde säga att bebisar bara sov,åt och sket. Men sedan mjölken rann till i söndags har han verkligen bara gjort det bebisar ska göra:)

Får väl se hur länge det håller i sig...

Rickard är helt inne på namnet AUGUST.
Jag känner inte riktigt hundra för det men tränar mig lite dag för dag.Vi får väl se vad det blir. Svårt är det att hitta det där perfekta namnet som båda gillar.

Fortfarande inget internet hemma utan lånar grannens. Ska försöka göra det lite oftare.
För er som vill veta vad sonen vägde: 4100g, 54 lång.

Kram och tack för alla gratulationer.
Är det en August tro?

7 kommentarer:

Jessika sa...

Men så fiin,vill bara snusa på huvudet... Kramar

Grannen sa...

JA DE ÄR DE =)

Sara sa...

Fina kort på pojkarna! Härligt att se att allt går bra!

lb sa...

Det är absolut mitt bästa favorit pojknamn!! :) Och ja, det är nog en liten August ni har. Helmer och August. Det låter bra! :)

Kram

Mamma till Melvin & Madicken sa...

Vet inte om jag skrivit de innan men grattis grattis =) Dom är verkligen super lik varandra! August är jätte fint och passar bra till Helmer =)

Belle sa...

Å va mysiga bilder!
August var Marcus väldigt inne på innan Måns blev "Måns"! =)

Sara sa...

Grattis Frida!! Hoppas att allt får fortsätta att gå bra och att ni mår bra!
kram Sara