BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 4 december 2009

Bio

I tisdags var jag och Rickard på bio, flickan som lekte med elden.
Den var bra och spännande och allt det där...
MEN varför går man på en bio där man mår sämre när man går ut än in?
Det är bara så hemskt alltihop..
Jag vill bara gråta och var mest bara arg för att det finns så mycket svin här i världen.

Jag vill gå på bio, gå ut och känna mig kåt, glad och tacksam...närå. Men iallfall glad, lycklig och hoppfull....
Längtar till dagen då den filmen kommer:)

2 kommentarer:

Belle sa...

Älskar dom där filmerna, är kär i Lisbeth Sallander!
Första filmen är faktiskt min svenska favorit all time!! Fan va grymt bra den var!!!!!!!!

föd barn nu förresten....;-)
puss

sanne sa...

Lustigt att du skriver det, skrev om exakt samma sak i min blogg för ett tag sedan. Jag var lite mer dramatisk bara haha som vanligt.

http://sankini.blogspot.com/search?updated-max=2009-11-14T00%3A30%3A00-08%3A00&max-results=7

Ni är så fina Frida och hoppas ni blir friska så du får klämma ut ungen snart. Kramar från mig