BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 9 augusti 2009

Pusssssssss

H ville vara med när vi skulle knäppa magkort. Jag fick en långtradare...


Vecka 23.

Nä men Kristina och hennes familj kom inte. Vi grillar ändå tänkte vi. Ja men självklart den ända kvällen vi grillar börjar det REGNA. Vi fick äta inne.
Gott var det men jag ville sitta ute och njuta i flera tim.
H sov även 40 min idag så han är nu grönjävlig på ren svenska..

Har tryckt i mig några godisar för att höja blodsockret och klara 1½ h till innan jag lägger han:)

5 kommentarer:

Nina G sa...

Vad stor och fin magen har blivit, Frida! :)

Zanna sa...

Men shit vad magen har växt!! Tråkigt att ni inte fick sitta ute, men vi får hoppas att det blir några fler fina kvällar! Kram

Unknown sa...

Åhhhhhh!!! Fina du! :)

Charlotte sa...

Fin fin fin mage du har. Det är en son där inne.. :)

Ida S sa...

Vill ni komma hit å fika på onsdag?